21 Mart 2017 Salı

AMİGURUMİ ÜCRETSİZ TARİFLER

Icimde tekrar hortlayan amigurumi askinda ilk yaptigim calismalardan bahsetmek istiyorum. Hemen pinteresti acip ilk gordugum free patterni denemeye karar verdim. Kolay gibi gorunen ama hic de kolay olmayan bir tarifle tekrar sahalara donmus oldum. Yabanci bir site ustelik ingilizce bile degil. O yuzden baya bir zorlandim. Neyse uc asagi bes yukari benzetmeye calistim, sanirim oldu da.
Ardindan ayni sitede bir bebek tarifi gordum. Hizimi almisken onu da yapmaya karar verdim. Amigurumi gercekten cok zevkli bir hobi;  iplerden guzel seyler uretmek insana keyif veriyor. Bir bakima sanat yapiyorsunuz aslinda. Alzheimere de iyi geldigi soyleniyor. Ee daha ne olsun ormeye devam oyleyse...





Bu da tanistirayim "Dodi" Gül Hanim' in tarifi. Instagramda @gulllgunay olarak bulabilirsiniz.



Amigurumi olarak en cok orulen tavsan olsa gerek. Ortalik yikiliyo tavsandan. Farkli farkli tarifleri mevcut. Ben Tinyminidesign tarifini sectim. Baya uzun boylu bir tavsan kiz oldu. Erkek tavsan tarifi de var sitede.



Bu tatli ayicigi dikmek ormekten daha fazla zaman aliyor. Instagramda @mrsyumak 'in tariflerinden.



Kedilere asik biri olarak kedi ormeden olmazdi. Gene instagramdan @mrsyumak tarifi.



Bu guzel kizi gene yabanci siteden ordum.  Tek tek sac eklemek gercekten zaman aliyo.



Sari ayicik ve palyaco disindakileri hediye  olarak verdim. Cocuklari sevindirmek gercekten buyuk bir mutluluk... Cunku hayat paylastikca guzel...


Instagram hesabim @minicik.orguler
Takip etmeyi unutmayin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder