10 Aralık 2016 Cumartesi

KRYOLAN FONDOTEN ALISVERISIM





Kryolan ile tanismam bir arkadasimin evinde tesadufen oldu. Gorunce oylesine denemis ve butun yuzume surmustum. O da ne; sivilcelerimi cok iyi kapatmisti! Sonrasinda tabiki hemen almaya karar verdim. Internette bir cok yerde satiliyor fakat orjinal olmadiklarina dair yazilar okudum. Bu yuzden Kryolan' in kendi web sitesinden siparis verdim.

Bu kadar kucuk aslinda 👀
                                                     




Benim aldigim 8 ml lik olani. Iste linki de asagida.


Suan ki fiyati 71 TL. Cok pahali dediginizi duyar gibiyim cunku bana da oyle gelmisti hatta esim bu kucucuk seye bu kadar para mi verdin diye sitem etmisti😕

Okudugum yorumlarda cok uzun sure dayandigi yaziyordu. Cunku cok az miktar kullanmak yeterli geliyor o yuzden fiyatini hakediyor diye dusunuyorum. 4 ay olmus alali ve hemen hemen hic eksilmedi. Yani bu kucuk boyun bile bana en az 2 yil gidecegini dusunuyorum.

Tum yuzunuze degil de benim gibi goz altina ve sivilcelerinizi/kusurlarinizi ortmek icin kullancaksaniz kucuk boy yeterli gelir. Kucuk kucuk dokunuslarla goz altima ve sivilcelerimin ustune suruyorum ben. Daha sonra uzerine fondoten uyguluyorum. Tum yuze gunluk olarak surmek agir olur bence. Ama dugun, nisan gibi ozel gunlerde surulebilir ki zaten cogu kuaforler bu urunlerden kullaniyormus.

Aslinda Kryolan'in urunleri sinema, televizyon ve tiyatro gibi profesyonel makyaj gerektiren platformlarda kullanilmak icin uretilmis.



Bendeki rengi 3 W. Ben bugday tenliyim yada kumral iste. 
Bu urunu temmuz ayinda aldim ve o zamanlar gunesten yandigim icin rengi biraz acik kaldi. 
Ama kis aylarinda tenim beyazladigi icin rengi cildime tam uyum sagladi. Normalde bu durum kullandigimiz fontotenler ve diger kapaticilarda da olur degil mi?. 




Bunu almadan once Note' dan mineral spf 15 202 numara concealer almistim. Ama bu fondoteni kullanmaya baslayinca note bir kenara atildi diyebilirim. Cunku gunluk olarak goz altima boylu boyunca aydinlatici surmeyi cok sevmiyorum. Cok yapay geliyor bana. Sadece aksam makyajlarinda yapilabilir bana gore. Yani cildi gunluk olarak bu kadar yormaya gerek yok. 

Umarim anlattiklarim size bir fikir verebilmistir. Buraya kadar okudugunuz icin tesekurler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder