13 Aralık 2016 Salı

CERADOLIN SU BAZLI NEMLENDIRICI


Herkese merhabalar!

Bu yaz ilginc bir sekilde cildim yaglanmaya basladi. Birden oldu ve nedeni hakkinda hicbir fikrim yoktu. Nemlendirici olarak Sebamed Q10 kullaniyordum. Ama sanki boyle daha hafif, su bazli bir kreme ihtiyaci vardi cildimin. Tam da o siralar tanirsiniz buyuk bir ihtimalle; Nur Bilen Yavuzer'in bir paylasiminda Ceradolin losyonu gordum ve su bazli olmasi ilgimi cekti. Nur Hanim bu losyonun hem yagsiz hem de cok iyi nemlendirdigini soyluyordu. 

Bu losyon sadece eczanelerde satiliyor, eger eczanelerde bulamazsaniz ecza depolarindan getirtebilirsiniz. Ve bir Turk markasi yani yerli uretim. Yanlis hatirlamiyorsam 50 tl ye almistim. 200 ml icin iyi bir fiyati var bence, ozellikle 50 ml olan sebamedin fiyatiyla karsilastirdigimda. 




Cok guzel nemledirdigini soylemeliyim oncelikle. Cildimdeki nemi uzun sure tutuyor. Su an o kadar yagli degil cildim, gerci kis aylarinda olmamizin bir etkisi de olabilir. Bunun disinda bir etkisini gormedim. Yani bir mucize yaratmiyor maalesef. Sivilcelerimin uzerinde de bir etkisi olmadi aksine costular ama bunun bu losyonla bir ilgisi oldugunu dusunmuyorum. Bu losyon benim alis amacimi karsiliyor, cildimi cok guzel nemlendiriyor. Paraben ve parfum icermemesi de benim icin arti yanlarindan biri. Bitince yeniden alacagim bir urun oldu.

Bir dip not olarak; losyonu ters cevirip koyarsaniz dokmesi daha kolay olur. Asagida urunun ozelliklerini okuyabilirsiniz. Bu losyonun bir de yag bazli olani da var; o daha yagli oldugu icin kuru ciltlerin tercih etmesi gerekir diye dusunuyorum. Umarim bu yazimla bir fikir verebilmisimdir.😃






            Urun Detayli Aciklamasi
  • Kuru ciltli cocuk ve yetiskinlerde, el-yuz-vucudun nemlendirilerek onarilmasinda ve korunmasinda
  • Ekzema ve sedef hastaliklarinda yardimci kozmetik urun
  • Her turlu lazer veya ilacla akne tedavileri sirasinda/sonrasinda
  • Deriyi cevresel etkenlere (soguk, gunes, ruzgar, kuru iklim sartlari, deterjan kullanimi) karsi onarmak ve korumak
  • Gunesin zararli etkilerine karsi onarma
Not: Hipoallerjeniktir

Ürün İçeriği

  1. Glikosil Seramidler
  2. Bitkisel Polisakkarit
  3. Skualen
  4. Dogal Shea Yagi
  5. E vitamini
  6. Dimetikon
  7. Gliserin 
NOT: Bitkisel polisakkarit; bir hyaluronik asit eslenigidir.  O da molekülünün 1000 kati kadar su tutar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder