28 Haziran 2015 Pazar

D VİTAMİNİNİZİ ÖLÇTÜRÜN!


Henüz kendim de d vitaminimi olcturmedim fakat en kisa zamanda olcturup sonucu buradan sizlerle paylasacagim. D vitamininin onemine dikkat cekmek için asagidaki yaziyi sizlerle paylasmak istedim. Her ne kadar devlet hastanelerine gidip doktordan d vitamini olcumu yaptirmak istiyorum dedigimizde ben gerekli gorseydim isterdim gibi bir red cevabi alsak da biz gene de onerelim ya da ozel hastanelerde mutlaka bu olcumu yaptiralim. Saglikli gunler dilegiyle...

**********************************************************************
ANTIDEPRESAN TUZAGINA DUSMEYIN!
DUYGU DURUM BOZUKLUGU TESHISI KONDUYSA D VITAMININIZI KONTROL ETTIRIN.
Cagimizda bir cok hastaligin nedeni belirlenmezken "psikolojik kokenli" oldugu söylenerek, hastalar hastanelerin psikiyatri bolumlerine sevk edilmektedirler. Turkiye'de psikiyatrik ilacların kullaniminin da son donemlerde oldukca arttigi, kayit disi kullanimda da gozle gorulur artis gozlendiği soylenmektedir.
D vitamini konseyinin asagıdaki yazisinda “duygu durum bozukluklari” (major depresyon, bipolar bozukluklar ve distimi) olan hastalar ile sizofreni hastalarinda siddetli düzeyde D vitamini dusuklugu oldugu tespit edilmis. Bizler hala son bahar geldiginde gunesin D vitamininden yoksun kaldigimizi unutup, haberlerde "sonbahar depresyonuna dikkat" basligi altında verilen cesitli bitki caylari tarifleri ile avunmaya devam ediyoruz..
Hazırlayan: Sağlıklı Yaşıyoruz moderatörü Özgen Özen
Facebook'ta Saglikli Yasiyoruz sayfasini takip etmenizi oneririm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder