20 Kasım 2014 Perşembe

SUTLU BALKABAGI TATLISI


Balkabagini ve sutlu tatlilari seven yahut diyet tatli yemek isteyenler veyahut evde kendi pisirdigi temiz ve saglikli tatlisini yemek ve yedirmek isteyenler icin ideal bir tatli ''sutlu balkabagi tatlisi'' ustelik cok az seker ilavesiyle...



Koyden getirdigimiz ilacsiz gubresiz balkabaklarini nasil degerlendiririm diye dusunurken bu tarife rastladim bir yerlerde... Tencerede kendi suyuyla az sekerle ya da hic sekersiz pisirip yedigim balkabaklarindan bikmis olsam gerek ki bu tarif cok cazip geldi bana ustelik sutlu tatlilari cok seven biri olarak.


Malzemeler:

-Balkabagi 
-3 yemek kasigi seker 
-Sut
-Tarcin

Yapilisi:

                                                  Kullandigim kabak bu kadardi.

Sonra onlari kucuk kucuk dograyip bir tencereye aldim.

Uzerini hafifce ortecek kadar sut, seker ve biraz tarcin ilave ettim. Kabaklar yumusayana kadar pisirdim ve sonra blendirdan gecirip kaselere bosalttim. Bu kadar kabaktan dolu dolu 3 kase tatli cikti.

Yapanlara afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder